söndag 9 december 2007

Scrap på gång

Anna, jag och Ewonne har anmält oss till scrapträff i Linköping igen. Nu går vi och längtar till början av februari!! Det ska bli så kul!! Det blev väldigt kostsamt sist, men kul. Det kändes så rätt att kunna välja papper på plats som passade perfekt till fotot. Det var också härligt att kunna se alla dekorationer och stämplar på riktigt. Stämpeln till årtes julkort köpte jag på mässan. Den är jättesöt och jag köpte den i sista minuten, när vi precis skulle därifrån. Jag ångrar mig absolut inte!! Det är också skönt att kunna jobba helt ostört utan avbrott. Bara sådana avbrott man väljer själv, typ att äta, titta på andras alster, lyssna på föreläsning och handla scrapsaker.
Nu hoppas vi att magsjukan är över, men Robin klagade på magont innan läggdags, så vi får se! En per natt har det varit hittills så det skulle passa. Fy!

Inga kommentarer: