fredag 14 december 2007

I dag är det min födelsedag!!

Min första present var att få sovmorgon! Härligt efter en besvärlig natt med Agnes. Roger var dock den som stannade med Agnes. Jag gick upp och la mig. Natten innan var det tvärtom. Det är dumt att förstöra sömnen för båda. Agnes blir inte lika mätt på majsvällning. Hon måste ju dricka det nu, tills magen kommer i ordning!
Jag har inte öppnat några presenter ännu!! Det ska bli kul! Men jag måste vänta till Roger kommmer hem. Barnen och jag var på stan idag och såg årets levande julkalender. Kasper bara älskar den. Robin såg ut att gilla den, men sa att det räckt att se den en gång. Farmor och farfar tog dem med på julskyltningen. Julkalendern är en teaterföreställning för barn som visas ute på torget och som visas varje helg fram till julafton. I år handlade det om en tomtefamilj (det gör det alltid) som fick besök av en varg (förra året var det ett troll). Kasper och Robin fastande för en replik: Fy och tvi och blöta raggsockor!! Det kör de med ofta nu!

2 kommentarer:

Elin sa...

GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN!!!! Många kramar från Elin & Jonatan. Du får skriva och berätta vad du fick imorgon.

Anonym sa...

Hipp hipp hurra på din födelsedag (...nästan)
Jag träffade ju dig i dag men hade ingen aning om att det var din födelsedag - så det får bli ett litet försenat grattis så här istället.
Hoppas du fick något roligt i dina paket
//Anna