måndag 3 december 2007

Ny layout


Hej! Nu är jag nöjd. Jag har lyckats få till en layout som jag är nöjd med! Jag har använt nya skräckmaskinen. När den väl skär ut så blir resultatet jättebra! Jag ska väl komma på hur den funkar till slut!! Nu sist hände ingenting, men jag kunde inte börja om för den var igång med ett jobb. Hmm. När jag startat om datorn och programmet och försökt igen med samma resultat, så kom tillslut ett meddelande gällande om jag ville skära. Javisst!! Sedan gick det! Hmm. Fundrar på att ominstallera programmet. Det kanske kan hjälpa!! Usch och fy för tekniska prylar som strejkar!
När jag scannade in bilden, så försvann den röda ramen som är runt bilden. Nu har jag lagt till en digitalt. Det är det närmsta en digital layout som jag varit!!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vilken underbar layout!
Papperet är nästan lika ljuvligt som Agnes : )
Helhetsintrycket är sött som en tårtsmula
Kram

anna.h sa...

Tack, så glad jag blir!!!Men det är faktiskt Kasper på bilden!!Hi,Hi de är visst lika!!