onsdag 12 december 2007

Nu är Roger magsjuk

Usch! Så jobbigt!! Det tar aldrig slut! Nu har vi varit sjuka länge nog!! En hel vecka är vi uppe i nu!!
Idag har barnen fått röja upp på ovanvåningen och jag har städat köket, för det såg hemskt ut här hemma!!
Roger fixade listerna till mitt scraprum i helgen. Så nu är det plötsligt jag som sinkar arbetet. Jag måste slipa färdigt taket, så att jag kan måla en andra omgång! Sen är det äntligen dags för tapetsering. Men magsjuka tar alla krafter, så att röja i köket tog hela eftermiddagen. (Det såg inte så illa ut, Agnes var jättesur och ville bli buren nästan hela tiden). I morgon hoppas jag vara mig själv igen och tycka att mat kan vara gott!! Jag åt en sallad i dag med pizzaskinka, blää! Utan skinkan gick det bättre och brödet var faktiskt jättegott. Jag fick inte i mig så mycket ändå. Gnäll , gnäll!! Imorgon är jag nog bättre och då är det dags för allt luciafirande!!

Inga kommentarer: