söndag 2 december 2007

Egen tid

Nu sover Agnes, Robin och Kasper är med farmor och farfar och jag kan göra vad jag vill. Jag ska inte städa. Jag ska scrappa. Härligt! Det var ett tag sedan nu. (Om man inte räknar mina försök i mörkret i tisdags). Jag ska göra ett försök att skära ut med Silhouetten igen. Är dock lite rädd för den. Den verkar ju göra som den själv vill ibland. Jag och tekniska prylar är inte direkt kompatibla.
Jag är jättebekymrad. När jag skulle installera bildprogrammet till min nya kamera hittade jag inga skivor i förpackningen. Var kan de vara?? De kan inte ha kommit med från butiken. Jag ska leta en sväng till senare. Allt annat finns ju i lådan som kameran kom i och jag har inte använt dem än! Så jobbigt!
Nej, nu ska jag skapa istället!!

2 kommentarer:

Elin sa...

Hej Anna! Jättefin blogg. Du verkar flitig med att skriva, så det är ju perfekt för systrar på avstånd, som vill hålla sig uppdaterade... Jag är lite avundsjuk på att Alex var och hälsade på mitt i veckan - jag trodde att vi skulle komma tillsammans. Men vi ses ju till jul i alla fall. Vad önskar du dig i födelsedagspresent och i julklapp?
Vad gäller besök hos Frida, så är det som sagt bara att ni bestämmer en helg som passar, jag har inget inplanerat än!
Idag har jag och Jonatan varit i kyrkan och sedan på julmarknad här i Bromma. Snart ska vi till mamma och äta middag. Mysigt!
Glad advent! Hälsa alla!

anna.h sa...

Så kul att du hittat hit!! Visst är det mysigt att det snart är jul!! Ni är alltid välkomna till Katrineholm! Då bokar jag en helg med Frida, så hör jag av mig!! Skriver du fortfarande Blogg?? Kramar!!