onsdag 19 december 2007

Pysselkväll

Igår hade jag tre arbetskompisar här på lite julfika och pyssel!! Lite fick vi pysslat, men mest så pratade vi!! Vi hade mycket att prata om, för tiden bara sprang iväg. När vi sa hej då, i hallen, var klockan efter midnatt!! Det är verkligen jättetrevligt att träffas så här. Jag trodde att det kanske skulle bli svårt att få till, så här nära jul. Men det gick ju bättre än förväntat. Bara Anna-Karin var hemma med sina förkylda barn!! Stackarna, hoppas att de är pigga till julafton.
Gäsp!! Idag är jag lite trött!! Jag har haft lite svårt att komma i säng i tid, flera kvällar, den här veckan!! Nu måste jag skärpa mig, annars orkar jag inte med alla julförberedelser!! Roger köper gran idag!! Jag ska snart gå ner och slå in julklappar.
Jag längtar till julafton och till den härliga känslan av förväntan och glädje som julen innebär!!

Inga kommentarer: