torsdag 6 december 2007


Igår var jag på IKEA och shoppade loss! Jag ska inreda mitt nya scraprum. Det är så roligt. Jag har köpt tre bokhyllor från serien Bestå i boklaminat. Inga dörrar eller lådfronter, för de var slut. Tanken är att jag ska ha två dörrar och två lådor och resten blir vanlig bokhylla. Alltså får jag ett skåp att ha scrapsaker i och vi får lite extra förvaring. Jag har köpt ben för att få det mer lättstädat. Jag har köpt billigaste möjliga arbetsbord. Tre stycken vita laminatskivor med röda ben till, serien Vika. Jag köpte tre billiga vita hurtsar Goliat och en röd Helmer. För att få det lite skojigare har jag bestämt mig för två billiga stolar i rött, stolen Snurrig, mattor i rött och matchande bordslampor i rött. Roger målade nyss en omgång på listerna och jag ska ge mig på taket ett varv till. Taket är vitlaserat och jag har valt en tapet som är randig på bredden. Den är vit, beige och lite silverfärgad. Easy up-taper. Får se om de håller vad de lovar! Jag lovar att visa bilder när vi kommer i ordning. Nu kan jag visa en bild när pappa och Roger bygger upp väggen.

Inga kommentarer: