måndag 17 mars 2008

Syskonträff

Vi är fyra syskon och i helgen träffades vi för att hjälpa Elin med hennes bröllopsinbjudningar. Vi hade det jättetrevligt. Frida hade hittat på ett eget spel, så typiskt henne, som fick oss att gråta av skratt. Det var bara en sak som var tråkig och det var att Elin inte mådde riktigt bra. Vi tog det därför lite lugnare än vad vi kanske annars skulle ha gjort. Men kul hade vi trots allt. Jag släpade med mina syskon till Ullared på nedresan. Trots att jag skyndade mig, så hittade jag flera fina fynd. Regnkäder till Robin och kasper, ett nytt lasersvärd till Kasper och en ny docka till Agnes. Dockan skrämde slag på Elin i bilen när den började prata och blinka med ögonen. Jag hittade inget pris på dockan i affären, men tyckte att den var lagom stor till Agnes. Den var söt och hade mjuk kropp. Det var precis vad jag var ute efter. Att den hade fler funktioner hade jag ingen aning om. Agnes var dock helt förtjust i sin nya docka och fattar till och med hur man ska hålla nappflaskan för att mata dockan. Hon är kanske lite för hårdhänt för att en riktig bebis skulle vara nöjd.

Inga kommentarer: