onsdag 26 mars 2008

Länge sedan jag skrev





Det var cybercrop i helgen. Jag laddar upp några bilder här.

Det har hunnit hända massor. I går var jag på scrapträff igen. Jättetrevligt som vanligt, även om jag lyckats åka ifrån mina papper och bilder. Hur klantig får man vara? Vad skulle jag göra då? Jag stämplade lite och framför allt fick jag lite instruktioner om Silhouettemaskinen. Nu måste jag prova snart igen. Jag är jätteglad för alla tips jag fick. Nästa gång ska vi vara hos mig, så då bör ju alla papper komma med!!!



Idag var jag på Tupperwareparty, så nu ska jag snart ha ett eget också. Det var så länge sedan jag var på ett, så nu var det riktigt roligt. Vi konstaterade att på oss fem mammor som hade barn i ungefär samma åldrar, blev det totalt 15 barn. Vi bor i ett barnrikt kvarter. Det fanns många nyheter bland produkterna, men också produkter som såg likadana ut sedan många år tillbaka, men som ändrat färger!! Allt man kan behöva eller inte....


Inga kommentarer: