lördag 26 januari 2008

Idag fyller Roger år!!! Grattis!!

Vi firade Roger igår. Då var hans föräldrar här och vi åt oxfilé. Flott värre!! Det blev jättegott. Vi åt nyttig fruktsallad efteråt. Roger ska hålla igen lite. Det går inte så bra just nu. Han blir bjuden på så god (onyttig) mat överallt.
Imorgon är sista dagen som jag frestar honom. Då kommer Anders hit för att hämta vår bil för lagning. Den gick inte genom besiktningen. Elände!! Det skulle kosta en hel förmögenhet att laga den på Wolkvagen, så Anders hjälper oss, stackars fattiga kyrkråttor. Förutom besväret med att hämta bilen ska han till Biltema och handla delar till den. Han ska dessutom laga den också. Mycket tid, för att spara en mindre förmögenhet åt oss. Vi är så tacksamma!!!
Nyss satt jag och redigerade bilder i datorn, men det gick inte så bra som jag skulle önska! Jag glömmer alldeles för fort. Vad jag önskar, att jag skrivit ner hur man gjorde. Jag måste göra om det i morgon, för jag är inte nöjd. Jag vill ha en uttonad kant runt bilden, men det blir inte så fint som innan. Nu måste jag i säng!! God natt!

1 kommentar:

EKO sa...

Grattishälsningar till Roger i efterskott!!!

Kramar, Elin

(har blivit med blogg igen, därav den nya signaturen, försöker vara lite anonym...)