tisdag 19 maj 2009

Scrapperiets pysselträff i helgen











Jag och min syster var på pysselträff i helgen. Det var jätteroligt och mycket välordnat. Vi fick mängder med mat, frukt och godis varvat med tävlingar i lagom takt. Inte så att jag hann delta i alla, men i dem jag blev mest inspirerad av. Jag lyckades göra av med mer pengar än vad jag tänkt, hur ovanligt är det? Det fanns så mycket fint. Dessutom gillar jag att kunna handla det som jag behöver medan jag pysslar. Jag och min syster var så sysselsatta hela tiden att det enda jag inte hann göra så mycket jag hade önskat var att titta på det de andra skapade. Tur att det finns bloggar att titta i!!
















8 kommentarer:

Anonym sa...

Great pages!!!!

Emmy sa...

wow!! diggar din stil!

Joy for Health sa...

Vilka läckra grejer!

bitte71 sa...

vilka ljuvliga layouter!

deiha sa...

great layouts

Suz sa...

Beautiful layouts. I love the photos

Pearl sa...

lovely creations !

Erica Hettwer sa...

Oh, I love the soft colors on these!