söndag 7 september 2008

Busagnes


Anna berättade att hon scrappat en av sina fina layouter på bara en halvtimme. Jag tänkte att nog sjutton ska väl jag också kunna...Det visade sig vara jättesvårt. Jag lyckades dock att få i hop en layout betydligt snabbare än vanligt. Resultatet ser ni här. Jag har använt min fotbollsquickutzdie och min bubbeldie till de stiliserade blommorna. Det känns alltid bra att få användning för sina dyra investeringar. Kortet i hörnet är en färdig journalingcard som passade perfekt i färgen och innehållmässigt, ibland ska man ha tur!!

5 kommentarer:

Anonym sa...

Jättesnyggt Anna!
Dessutom lite annorlunda stil för att vara du.
Ibland är det bra att utmana sig själv.
Ha det gott i veckan så syns vi på torsdag.

Ewonne sa...

Blommorna är underbara precis som hela layouten!!!
Ja man kanske skulle utmana sig själv till att göra något på en halvtimme :)

anna.h sa...

Så snabba ni var att kommentera!! Tackar!!

Joy for Health sa...

Vilken gullig och härlig layout, blommorna är jättefina!

Christa sa...

Beautiful layout-very lovely!