söndag 31 augusti 2008

Resultat från tisdagens scrapträff


Jag lyckas aldrig få någonting färdigt på våra scrapträffar. Jag sitter ofta och är frustrerad över det jag inte fått med mig. Många gånger får jag låna saker av mina scrapvänner som ger min layout ett oväntat lyft. Jag tycker att det är jätteroligt att träffas och många layouter skulle aldrig ha blivit till om jag inte startat upp dem på en scrapträff. Det är bara det att de andra lyckas åstadkomma så mycket fint och de blir klara. Jag vet inte hur de bär sig åt, men förhoppningsvis ska vi träffas många fler gånger, så jag kanske lär mig jag också. Det är inte så att jag tar för lite saker med mig. Det är bara fel saker. Det är förmodligen planeringen det hänger på. Problemet är bara att jag inte vill planera i förväg. När jag skapar så bara blir det. Det liksom växer fram under tiden. Dessutom ändrar jag mig massor. Det jag trott skulle bli en hit visar sig ibland bli helt fel. Ofta kommer de sakerna till användning på en annan layout i ett annat sammanhang. Det är det roliga tycker jag. Tur för mig att jag har så generösa scrapvänner. Ewonne fixade fram ett helt perfekt papper till den här layouten. Jag var på väg att ge upp. Nu är mitt senaste alster iallafall klart. Här får ni se:

1 kommentar:

Ewonne sa...

Wow!!! Den blev ju hur bra som helst!! Det var bara meningen att jag skulle ha råkat beställa 2 av just det pappret, kunde inte bli mer perfekt!