fredag 30 november 2007

Jag är så glad idag!! Mitt efterlängtade paket från USA har kommit!! Det tog bara lite drygt en månad. Det hade fel tracking-Id och hade fastnat i tullen. Nu kändes det mycket bättre att få betala tullavgift än att vara av med paketet!!
Vi har en liten fiskare i familjen! Agnes sitter med armen ner i akvariet och försöker få tag i fiskarna. Utan att lyckas som tur är!! De mår nog inte så bra av det, men överlever iallafall.
Nu ska jag mysa med popcorn i soffan framför Tv:n.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hallå tjejen.
Så himla kul att hitta till din lilla vrå ute i cyberrymden.
Jag ska genast lägga in dig bland mina favoriter för hittar kommer jag att ätervända många gånger.
Ha nu en skön fredagskväll i soffan. Imorgon får vi öppna våra första paket i julklappsswappen...längtar, längtar
Kram

anna.h sa...

Så kul att du hittade hit!! Jag längtar också efter mina paket!Det är ju så spännande. Det betyder också att nedräkningen till julafton har börjat. Så härligt!!